Klacht: te smal

op 04 juni 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo wij hebben 2 larson , licht taugé, gordijnen gekocht bij meten maar 144 ipv 150 dus nu past het niet. Graag nemen we er nu een derde bij. Ik zie dat er meer zijn met deze klacht hoe gaan jullie dit oplossen want wij balen best.

Gewenste Oplossing:

Graag een extra gordijn om het netjes te maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 14 juni 2016 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw mail.

Het is helaas niet mogelijk om een nabestelling te plaatsen bij GroupDeal, daar ons verzendhuis uitsluitend beschikt over gepaste voorraad aan de hand van de bestellingen.

Het is wel mogelijk om uw bestelling te retourneren zodat u uw aankoopbedrag terugkrijgt.

U kunt uw bestelling opsturen naar het volgende adres:

Montapacking
Polderweg Oost 19
2973 AN
Molenaarsgraaf

Bij de retourzending dient u een schrijven te voegen met daarin:
- Reden van de retournering
- Uw ordernummer (deze kunt u vinden in de voucher of op uw bankafschrift en begint met 2 letters gevolgd door 7 cijfers)
- Uw adresgegevens

Houd er rekening mee dat alleen producten die binnen 14 dagen worden geretourneerd in behandeling worden genomen. Het product dient ongebruikt te zijn en in de originele (onbeschadigde) verpakking te zitten. Producten die niet aan deze voorwaarden voldoen kunnen niet in behandeling worden genomen.

Na het retourzenden dient u per e-mail contact met ons op te nemen, zodat wij uw terugstorting in orde kunnen maken. Hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
- Uw ordernummer en persoonlijke code
- Verzendbewijs (Track & Trace code)

Wij zullen overgaan tot terugstorting van het aankoopbedrag, nadat de leverancier uw bestelling in goede orde retour heeft ontvangen. Hier kan derhalve enige tijd over heengaan (maximaal 30 dagen).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Heeft op 14 juni 2016 om 11:42 geantwoord

Ik heb inmiddels telefonisch en mail met Groupdeal gehad. Door dat de kleur mooi was hebben we in onze enthousiasme de verpakking verscheurd en verkreukeld die was dus niet meer te gebruiken voor retouren. Bij ophangen zag je dat ze te smal waren en zo'n verschil ga je toch niet vanuit als je in je enthousiasme de verpakking open scheurt. Dus retouren is geen optie.

Alle klachten die gemeld zijn door 7110