Klacht: TE SLECHT

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag al eerder een klacht geplaatst en lees nu de oplossing van de firma.
Ze willen graag mijn gegevens!
Hier zijn ze en ik hoop dat dit resultaat heeft, emails, telefoontjes werken tot nu toe niet, maar laat ik positief zijn.
De bestelling is gedaan op 9 juni 2012 !
10 produkten van Australian Gold voor 105,50 betaald !!!!
Order number : 6116
Annemieke Raatsie
Amstelveen
20 JULI 2012 en nog steeds geen produkten in huis en geen geld retour.
Als er een nieuwe ontwikkeling is hou ik jullie op de hoogte.
De firma onlinesunshop.com ik ben benieuwd naar de snelheid van de oplossing, verras me maar.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, met een extra vergoeding.
Ik heb ruim 7 weken geleden betaald en nu moest ik alsnog voor mijn vakantie ergens anders produkten kopen.
Dit kan en hoort echt niet zo te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 23 juli 2012 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annemiek,

Inmiddels hebben wij contact met uw opgenomen en het bedrag aan u teruggestort.
Daarnaast hebben wij een compensatie voor het ongemak aangeboden.

Wij gaan ervan uit dat de klacht is opgelost.

Mochten er nog vragen zijn horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Online Sun Shop webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door annemieke raatsie