Klacht: Te laten bezorging.

op 02 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Zaterdag 27 augustus een condensdroger besteld die maandag geleverd zou worden. Zonder te bellen afspraak verzet naar dinsdag. Na heen en weer bellen zou hij toch geleverd worden maar gewoon niet nakomen. In de avond gebeld en hoorde toen dat hij niet geleverd werd.
Afgesproken dat hij dinsdag geleverd zou worden maar ook dat gaat niet door. Hij word nou woensdag geleverd hoop ik. Drie dagen later dan ze beloven. Moet wel elke keer vrij regelen en ik denk niet dat mijn baas dat leuk vond. Ik ben benieuwd of Whekamp er iets aan doet aan het bezorgbedrijf Dynalogic die elke keer gewoon de afspraken per email in de nacht verzetten. En niet even de moeite nemen om op te bellen.

Als hun toch nog op dinsdag 30 augustus kunnen leveren of een flinke korting geven.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 02 september 2016 om 16:28 geantwoord

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend dat er vertraging is ontstaan bij het bezorgen van je bestelling. Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice, op de laatste e-mail hebben wij nog geen reactie ontvangen. Indien wij nog wat voor je kunnen betekenen, vernemen wij dat graag. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Peggy Kok-Zichem