Klacht: Te late verzending, slechte klantenservice

op 21 mei 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb gisteren (20-05-2016) een bestelling geplaatst bij BooHoo.com.
Uit vertrouwen heb ik het besteld omdat er stond dat het 3-4 werkdagen duurt totdat hey aankomt. De bestelling bevat een jurk die ik zaterdag nodig had. Uitgerekend vrijdag +3/4 werkdagen zou het rond woensdag/donderdag/vrijdag kunnen komen, helemaal
Prima. Maar op zaterdag (21-05-2016) kreeg ik de track codes voor het volgen van hey pakketje, en daar staat dat ik het pakketje pas zaterdag kan verwachten dat is dus gewoon minstens een week! En te laat waarvoor ik de jurk voor nodig had. Ik heb ze netjes gemaild en benaderd via social media. En ik krijg steeds maar nutteloze antwoorden terug die nergens op slaan. Ik heb hun netjes gevraagd of ik een versnelde verzending kon hebben tegen een vergoeding natuurlijk. Maar nog steeds wilden ze nies voor mij betekenen terwijl ik mijn pakketje na 3 werkdagen had verwacht ook een beetje raar om dat dan op de site de zetten. Ik zou graag op tijd mijn pakketje op tijd willen.

Ik zou tevreden zijn als ik vóór 28-05-2016 mijn bestelling zal ontvangen(zoals de verwachtte leveringstijd op de site was omschreven), en dat er een betere klantenservice komt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorcastabitha