Klacht: Te late retour door ernstig ongeluk

op 01 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Doordat ik een ernstig ongeluk heb gehad (met als gevolg meerdere botbreuken, bloeding en zware hersenschudding) ben ik te laat geweest met terugbrengen van mijn order. Ik kan dat namelijk niet zelf. Ik heb netjes contact opgenomen met online, waar mij werd verteld dat wanneer ik bewijs van al mijn medische issues naar aanleiding van het onderzoek zou opsturen er gekeken werd hoe ik de order alsnog nog retouren. Het opvragen van medische gegevens vanuit het ziekenhuis voor een kledingbestelling van 200 euro vind ik sowieso onethisch, maar goed. Het zou met spoed opgepakt worden, maar na 1 week nog niets gehoord. Nu vandaag maar weer zelf contact opgenomen. Ik mag niets retouren, dan had ik dat maar gewoon moeten doen terwijl ik in het ziekenhuis lag! Dit is zo schandalig en onklantvriendelijk, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zal dit antwoord dan ook niet accepteren.

Accepteren retour

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisanne1986