Klacht: te late levewring

op 30 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een levering van gall met bijbetaling laten bezorgen tussen 8 en 12 uur vandaag 30-6-2016. Het is nu 12.35 uur en de bezorger is er nog niet.
Daarvoor betaal ik niet extra.

Gewenste Oplossing:

tijdig bezorrgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 01 juli 2016 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer/mevrouw De Gunst,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De koerier zou langskomen tussen 09.00-12.00 uur, vanwege vertraging onderweg arriveerde de koerier om 12.38 uur. Onze excuses voor het ongemak.

Nog een fijne dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,
Renate
Wecare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door de Gunst