Klacht: Te late levering, geen duidelijkheid of commincatie

op 12 juni 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al twee weken op een carpet met een levertijd van een week.
Is aangemeld bij post.nl zegt de post.nl app maar nog niet door Otto geleverd.
Klantenservice al gebeld. Niemand die iets weet of actief meedenkt of gewoonweg zorgt dat je bestelling op tijd is zoals beloofd.
Erg knullig.
Eerste en laatste keer dat ik iets bestel bij Otto.
Ben benieuwd hoeveel weken ik moet wachten als ik onderstaande klachten nu ook lees..

Gewenste Oplossing:

Als het carpet zsm bij mij is.
Of als ik iig een indicatie krijg van wanneer dat dat zal zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 12 juni 2017 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

De levering van het tapijt heeft jammer genoeg vertraging in aanlevering opgelopen. De klant is hiervan inmiddels zowel telefonisch als via een e-mail op de hoogte gebracht. Tevens is er een kleine vergoeding aangeboden vanwege alle vertraging. OTTO zal de klant verder op de hoogte houden van het verdere verloop van haar bestelling.

met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nailmeel