Klacht: te late bezorging van de limburger al drie dagen na 8.00 uur

op 20 juni 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

gaarne bezorging voor 7.00 uur

als krant voor 7.00 uur bezorgd wordt

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Dagblad de Limburger

6 dagen geleden - Geachte heer Rassin Naar aanleiding van Uw melding vanwege het feit dat de krant later bezorgd wordt dat dat U van ons gewend bent, deel ik U mede dat op dit moment een vervanger Uw krant bezorgd. Omdat een vervanger meestal meerdere wijken bezorgt kan het zijn dat U dan de krant iets later krijgt. Wij hopen dat dit ongemak weer snel verholpen zal zijn. Onze excuses hiervoor Hopend U voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet Backoffice Dagblad de Limburger P. Gennotte-Luijs

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 20 juni 2017 om 15:12 geantwoord

Geachte heer Rassin

Wij hopen dat dit ongemak weer snel verholpen zal zijn.
Onze excuses hiervoor

Hopend U voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet
Backoffice Dagblad de Limburger