Klacht: te late bezorging van de limburger al drie dagen na 8.00 uur

op 20 juni 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

11 maanden geleden - Geachte heer Rassin Naar aanleiding van Uw melding vanwege het feit dat de krant later bezorgd wordt dat dat U van ons gewend bent, deel ik U mede dat op dit moment een vervanger Uw krant bezorgd. Omdat een vervanger meestal meerdere wijken bezorgt kan het zijn dat U dan de krant iets later krijgt. Wij hopen dat dit ongemak weer snel verholpen zal zijn. Onze excuses hiervoor Hopend U voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet Backoffice Dagblad de Limburger P. Gennotte-Luijs

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 20 juni 2017 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rassin

Naar aanleiding van Uw melding vanwege het feit dat de krant later bezorgd wordt dat dat U van ons gewend bent, deel ik U mede dat op dit moment een vervanger Uw krant bezorgd.
Omdat een vervanger meestal meerdere wijken bezorgt kan het zijn dat U dan de krant iets later krijgt.
Wij hopen dat dit ongemak weer snel verholpen zal zijn.
Onze excuses hiervoor

Hopend U voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet
Backoffice Dagblad de Limburger

P. Gennotte-Luijs

Alle klachten die gemeld zijn door Nico 1946