Klacht: te late bezorging

op 01 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste week, van 26-09-2016 tot 01-10-2016, de krant constant te laat ontvangen.
Een maal om 1030uur, een maal om 9.30uur en vandaag, zaterdag om 9.00uur, en dat voor een krant die voor 7.00uur bezorgd moet zijn.

Gewenste Oplossing:

Als de krant op tijd is, dus voor 7.00uur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht maxengea

2 maanden geleden - Kan op mijn telegraaf, na een uur zoeken, geen verwijzing vinden om een bezorgklacht te deponeren. Moet dit doen via Klacht.nl Ook dit geen goede info!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 oktober 2016 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Max,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij vinden het vervelend om te horen dat de Telegraaf de afgelopen week met regelmaat te laat bezorgd is. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben uw klacht genoteerd en gaan dit voor u opnemen met onze bezorgservice.
Graag zouden wij u willen verzoeken om in het vervolg meldingen over de bezorging op de dag zelf bij ons te melden. Hierdoor kunnen wij veel sneller actie ondernemen en het probleem in veel gevallen meteen oplossen.
Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 7:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 7:30 tot 11:00 te bereiken op het volgende telefoonnummer: 088 - 824 82 42. Natuurlijk is het ook mogelijk om dit via internet door te geven. Hiervoor gaat u naar www.mijnmedia.nl. Onder aan de webpagina ziet een blok staan met \"Bezorgklacht De Telegraaf\" met daaronder de tekst: \"Geef uw klacht door\". Als u daarop klikt krijgt u het formulier om uw klacht door te geven.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door maxengea