Klacht: Te lange wachttijd op reparatie

op 20 oktober 2016 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik wacht inmiddels al 2,5 maand op de reparatie van mijn laptop. terwijl mij werd gezegd dat het maximaal 15 werkdagen zou duren. In eerste instantie ging het om het probleem dat ze het type van mijn laptop niet wisten, wat ik niet kan begrijpen hoe professionals tegen zo’n probleem kunnen lopen. Vervolgens waren het problemen met betrekking tot de contact met de verzekering, waar voor ik persoonlijk de verzekering moest bellen volgens de mensen van mycom, en de verzekering zei dat ze wachtte op contact van mycom. Uiteindelijk nadat deze problemen waren opgelost zou er gewacht moeten worden op onderdelen die waren besteld, maar er is totale onwetenheid wanneer deze precies zouden arriveren nadat ik er meerdere malen naar heb gevraagd. Daarnaast heb ik de mensen van mycom utrecht inmiddels een stuk of 20 keer gebeld om hoogte te krijgen van de updates, maar zij mij nagenoeg niet terwijl dit wel steeds werd gesteld te doen. Ik vind het uitermate vervelend dat er steeds onduidelijkheid heerst over wanneer ik mijn eigen laptop terug ga krijgen en er steeds enorm vaag wordt gedaan.

Wanneer ik weet waar ik aan toe ben en mij geen valse beloftes worden gedaan

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Mycom

1 jaar geleden - Beste meneer Corstens, ik heb van mijn collega Maarten uit Utrecht begrepen dat u contact met hem hebt gehad en hij druk bezig is voor u om het zo goed en snel mogelijk te regelen. Wij zullen vanaf hier ook uw reparatie blijven volgen om er met z'n allen voor te zorgen dat het z.s.m. opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Robert MyCom Customer Services Manager

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 12 juli 2017 om 13:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door berendzoheetik