Klacht: Té lange wachttijd en geen contact mogelijk..

op 16 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ruim drie weken geleden mijn telefoon laten ophalen, vorige week is mij verteld dat ik een nieuwe telefoon toegestuurd krijg, maar nog steeds geen bericht gekregen over de levering hiervan. Voor vragen via telefoon is het altijd té druk om iemand aan de lijn te krijgen…

Tevreden wanneer ik mijn telefoon terug heb!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffendeu reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht JoeyLohstroh

2 maanden geleden - iRMADRSA14013045 bij postcode 9104 JC

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren. Momenteel zijn we dus in overleg met Samsung omtrent uw case en wordt u uiteraard direct geïnformeerd zodra we hierover meer weten. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:28 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door JoeyLohstroh