Klacht: Te lang vasthouden pakket vanwege douanekosten

op 07 juli 2017 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30/06 heeft FedEx mijn pakket opgehaald uit China. op de website waar ik het gekocht heb staat dat het 2-8 dagen duurt voordat het bezorgd wordt.
Ik heb al vaker met FedEx dingen besteld, vaak gaat dit redelijk goed maar ze hebben toch wel een aantal vage gewoontes bij FedEx.
Ik kreeg op 2 juli een mail dat ik douanekosten vooruit moest betalen omdat ze boven de 150 euro bedroegen. Dus ik heb direct het geld overgemaakt zodat het zo snel mogelijk verzonden kon worden.
Nou hebben ze het pas verzonden op 7 juli!!!
Ik snap dat het 1 of 2 (hooguit 3) werkdagen duurt om dit te verwerken maar 5 dagen is toch wel erg lang.
En nu komt mijn pakket dus niet op tijd binnen voordat ik op vakantie ga
Eigenlijk is het schandalig dat ze überhaupt mijn pakket inhouden voor de douanekosten. Ik kies voor FedEx vanwege dat ze snel versturen zodat ik mijn pakket op tijd heb en wat doen zei vervolgens, mijn pakket super lang inhouden.
Ik zit me echt af te vragen of ik nog met FedEx in zee moet gaan, eigenlijk is het elke keer wel een gedoe.
Ik krijg bijvoorbeeld nog steeds douanekosten die ik teveel betaald heb, maar dit kan tot een half jaar duren totdat ik deze (+- 350 euro) terug krijg!!!!

Als jullie ervoor zorgen dat het pakket de volgende keer wel op tijd is anders dan ga ik een andere bezorger zoeken die zijn afspraken wel nakomt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door larsmickey