Klacht: Te laat uitbetallen blik schade

op 13 oktober 2016 over Allsecur in de categorie Verzekering

Kopstaart botsing blikschade na garage voor reparatie dag later expert gekomen schade vast gestelt des betreffende garage begonnen met reparatie inmiddels 3 weken later de auto is klaar alleen all secur niet want deze hebben het nog niet in behandeling genomen huh??? En de expert dan? Na vele malen bellen en te horen gekregen dat de medewerker wel meer op zijn to do lijstje had staan nog steeds geen goed antwoord op onze vragen en krijgen we nul op ons bordje met andere woorden u zoekt het maar uit….

Zelf contact opgenomen met verzekeringvan de tegen partij en die zeggen weer alle papieren zijn allang verstuurt!!

Nou ja wie geloven we nog in deze branche!!!

Als de auto garage die ons correct en op nette manier heeft geholpen optijd zijn geld ontvangt voor zijn verdiensten!! Net zoals all secur dat van zijn klanten verwacht!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allsecur over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Allsecur in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allsecur een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allsecur

Heeft op 17 oktober 2016 om 15:21 geantwoord

Beste Sil82,

Bedankt voor je melding. Ik vind het vervelend dat onze schadebehandeling niet naar tevredenheid is verlopen. Wij vinden het erg belangrijk dat je onze dienstverlening als excellent ervaart, juist ook in geval van schade. Om jouw klacht zorgvuldig uit te zoeken, heb ik contact opgenomen met mijn collega van NRS Rechtsbijstand die de schade heeft behandeld.

Na jouw schademelding van 27 september 2016, hebben wij direct een expert ingeschakeld. Vervolgens hebben wij moeten wachten op het expertiserapport, welke wij op 5 oktober 2016 ontvingen. Deze stuurden wij door naar de tegenpartij, die op 13 oktober 2016 aan ons bevestigde de schade te vergoeden. Hierop hebben wij jou vandaag, op 17 oktober 2016, kunnen laten weten dat wij de schade uitbetalen. Voor de details van de afhandeling, zoals de hoogte van de schade-uitkering, verwijs ik je naar de e-mail die je vandaag hebt ontvangen van NRS Rechtsbijstand.

Wij konden de schade niet direct na de schademelding aan jou uitkeren. Wij hebben eerst moeten wachten op het expertiserapport en vervolgens op de erkenning van de aansprakelijkheid van de tegenpartij. De schade is binnen drie weken na de schademelding uitbetaald en ik ben hierdoor van mening dat de afwikkeling van de schade niet (onnodig) is vertraagd.

Ik vertrouw erop dat je klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.

Dirk namens Allsecur.

Alle klachten die gemeld zijn door Sil82