Klacht: te laat teruggestuurde boeken

op 25 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Mijn zoon heeft een 2-tal mails van Van Dijk ontvangen die in zijn spam box beland zijn met het verzoek de boeken terug te brengen.
Ik heb vooraf de betaling gedaan en mijn adres is bij Van Dijk bekend. Ik heb geen bericht van Van Dijk gekregen en heb dit bij ze aangekaart. Ze hebben een overeenkomst met mij dus moeten mij ook laten weten (telefonisch of per post) dat de boeken terug moeten of anders moeten ze betaald worden.
We hebben alle boeken nog in uitstekende staat maar moeten nu €256,- betalen. Ik vind dit onacceptabel maar krijg geen gehoor bij Van Dijk

Ik ben tevreden als ik mijn boeken kan terugsturen en de €256,- terug gestort krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 25 september 2017 om 09:51 geantwoord

Beste FredBerendsen,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat de boeken ingeleverd dienen te worden voor 1 augustus van het lopende schooljaar. Dit staat o.a. aangegeven in onze algemene voorwaarden. Tevens ontvangt u van ons een e-mail en een herinnering op het door u aangeven e-mailadres.

Eind augustus hebben wij van uw zoon een e-mail ontvangen waarin hij aangaf dat de boeken kwijt waren maar dat hij ze weer had gevonden. Op dat moment wat de inlevertermijn ruim verstreken. Ook nu is het helaas niet meer mogelijk de boeken in te leveren. De schaderekening zal voldaan moeten worden en de betreffende boeken zijn dan uw eigendom.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door FredBerendsen