Klacht: Te laat terug gestuurd.

op 13 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Begin vorig schooljaar kregen wij boeken geleverd van de firma van Dijk. Er zaten helaas boeken bij die zeker vervangen had mogen worden maar onze dochter kon er nog wel een schooljaar mee doen. Eind van het schooljaar viel het boek uit elkaar en heeft deze niet ingeleverd. Zij vertelde dat ze het boek had weggegooid waarop ik zei dat dat niet kon. Contact met school gehad en gelukkig is er iemand zo slim geweest, de schoonmaak ploeg die het boek uit de vuilnis bak heeft gevist en deze heeft neergelegd in het lokaal van Nederlands, het ging ook om een Nederlands boek. Na de vakantie heeft ze het boek meegenomen van school en hebben we deze retour gestuurd met andere boeken die verkeerd waren toegestuurd. We hebben een inlever email ontvangen maar helaas de rekening werd niet aangepast. Nu kregen we zelfs er een boete bovenop en heb telefonisch contact gehad met van Dijk en die zegt nu, ja maar hij is niet op tijd ingeleverd en hebben een nieuw boek moeten aanschaffen.
Ik ben niet van plan om dit bedrag te betalen, het geldt voor mij hetzelfde als dat je iemand aanrijd met een auto die klaar is voor de sloop en dat diegene dan een hele nieuwe auto eist. Helaas krijg ik niemand van hogere hand te spreken en wil graag in contact komen en mijn verhaal doen. Het liefst zo en anders ga ik het via de media spelen en mijn rechtsbijstand erop zetten, weet niet waar ze zelf kiezen.

Ik ben tevreden als ze het bedrag kwijtschelden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 13 september 2016 om 15:29 geantwoord

Beste mevrouw van Rees,

Het klopt dat het boek eigenlijk te laat is ingeleverd. Alle boeken moeten bij ons voor 1 augustus binnen zijn, wij kunnen dan met onze voorraad rekening houden of wij genoeg boeken hebben voor het nieuwe schooljaar. Zo niet, dan moeten wij de boeken nieuw aanschaffen.

Uit coulance gaan wij het schadebedrag van € 66,70 (inclusief 40 euro aanmaningskosten) crediteren. U ontvangt hier binnenkort een creditnota van.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door KrisIsa