Klacht: Te laat ontvangen!

op 09 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik vraag u om duidelijkheid waarom ik mijn krant vaak na 9.00u-9.30u of zoals vandaag na 10.30u in de brievenbus vind??
De krant is voor mij te duur op deze manier het nieuws te ontvangen.
G.p. van Ansem

Ik ben "dik"tevreden als de krant dagelijks van Ma. t/m Zat. gewoon tussen 7.00u 7.30u bij mij "door" de brievenbus geduwd wordt dan ben ik blij en tevreden met u krant.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juli 2016 om 11:04 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer van Ansem,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant regelmatig te laat te ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

We zien dat uw buurt te kampen heeft met problemen in de bezorging. Wij zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Het kan zijn dat er bijvoorbeeld niet genoeg bezorgers zijn waardoor een bezorger twee wijken moet lopen. Het is dan niet mogelijk om alle kranten op tijd te bezorgen.

Wij bedanken u voor uw geduld.

Nog een prettige dag gewenst,

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf