Klacht: Te laat of niet

op 13 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus die langs de holstmeerweg komt in leeuwarden is echt bijna altijd te laat !! En soms zelt geanuleerd op het laatste moment en dan zit ik dan te wachten met een kinderwagen met mijn baby ! Voor niets en moet ik snel nog even een halfuur naar zijn opvang lopen om vervolgens toch te laat te komen op school !

Gewenste Oplossing:

Als er een dienstregeling komt voor deze bus die haalbaar is en dus niet altijd te laat of geanuleerd !

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 februari 2018 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ludgina,

Wat ontzettend balen dat je bus vaak vertraging heeft of uitvalt. Wij doen er alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht er toch vertraging zijn, of echt geen mogelijkheid deze rit te rijden, dan communiceren wij dit zo snel mogelijk via de reisplanners. Je kunt de Arriva app downloaden en zo de rit in de gaten houden. Als de rit afwijkt van de dienstregeling, kun je altijd direct contact met ons opnemen zodat wij met je mee kunnen kijken om welke rit het precies gaat en de oorzaak kunnen achterhalen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ludgina