Klacht: te laat ingeleverde boeken

op 15 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon heeft 3 werkboeken te laat ingeleverd, dit is op school gebeurd.Mijn zoon was in de veronderstelling dat werkboeken niet ingeleverd hoefden te worden. Volgens van dijk moet hij hier tijdens het inleveren iets van meegekregen hebben, dit is niet gebeurd. Is gewoon heel rommellig tijdens inleveren van boeken op een middelbare school. Vervolgens hebben ze tijdens onze vakantie wel een mail gestuurd dat de boeken nog ingeleverd moesten worden maar dit zagen we pas na onze vakantie. Gelijk de 3 werkboeken opgestuurd, via mail alles vermeld. Maar zijn inmiddels een maand verder krijg geen goede uitleg over hoe of wat, klantenservice is niet mee te praten en op je mail krijg je vanwege drukte geen reactie. Inmiddels aanmaningkosten erbij gekregen en geen werkboeken meer. Plus kosten van nieuwe boeken van 2 binnenkort 3 kinderen incl. Verzekeringen!

Een boete voor te laat inleveren snap ik, maar een boete voor drie werkboeken die je vervolgens niet meer hebt klopt niet.
Comunicatie is waardeloos en zeker de klantenservice !!!
Wil gewoon een eerlijke oplossing, en zeker een goede uitleg.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 15 september 2016 om 09:47 geantwoord