Klacht: Te laat geleverd, teruggestuurd, maar geen geld retour

op 25 augustus 2017 over Wordans in de categorie Internetshops - Kleding

Voor een hockeytoernooi bestelden wij een groot aantal shirts bij Woedans. Hoewel was aangegen dat ze ruimschoots op tijd zouden komen, moesten we op het laatste moment nog ergens anders shirts kopen.

Op alle mogelijke manieren hebben we geprobeerd in contact te komen, maar tevergeefs. Toen de shirts ruim een week na het toernooi arriveerden, wilden we ze retourneren. Dat kon, maar wel op eigen kosten. Ook werd ons te kennen gegeven dat slechts een deel van het aankoopbedrag terugbetaald zou worden.

Inmiddels zijn we weken verder, maar heeft Wordans nog altijd niets terugbetaald. Op verzoeken om tot betaling over te gaan, wordt niet gereageerd.

Ik snap best dat levertijden niet altijd haalbaar zijn en ik snap ook dat Wordans niet de meerkosten van de shirts gaat vergoeden die we elders moesten kopen, maar ik zou het toch netjes vinden als het volledige aankoopbedrag zou worden geretourneerd. Wordans heeft immers gewoon alle shirts retour ontvangen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wordans

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wordans nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Jan Stoop