Klacht: Te laat geleverd, slechte maten

op 04 juni 2018 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik had 27 mei besteld op boohoo.com een jurkje en een paar schoenen voor de bruiloft. De levertijd stond 4 werkdagen. Helaas kwam donderdag pakket niet aan en vrijdag ook niet en zaterdag ook niet. Pas maandag helaas. Toen het aankwam ging ik passen, ik schrok me ik had maatje kleiner schoenmaat gepakt maar viel uit van een reus zat nog 2-2,5 cm speling terwijl ik normaal maatje 39 heb ik nu maatje 38 gepakt. Het jurkje had ik netjes opgemeten en gekeken in de maat tabel die jullie hanteren. Maar hij viel echt groot uit kon 2 maten kleiner pakken.

Na ja teleur gesteld en mega balen. Mijn bestelling was te laat voor bruiloft en nog eens teleurstelling van maten terwijl ik netjes jullie tabel had aangehouden.Dus las netjes hoe ik moest retourneren, verpakt en sticker op geplakt, met advies om een track en trace te pakken. Er stond nergens vermeld dat je de kosten zelf moest betalen. Dus kwam ik bij de postkantoor. Zegt het meisje dat mijn pakket terug retourneren met verzend bewijs 13 euro. Belachelijk dacht ik. Jullie hanteren verkeerde maten, leveren te laat de bestelling, vermelden niet dat retourneren voor eigen kosten is. Zwaar teleurgesteld.

Ik wil graag dat mijn bestelling retourkosten van pakket volledig worden terug geretourneerd.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vickyy