Klacht: Te laat en te vol

op 29 juli 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Ik maak dagelijks gebruik van het ov en dat meerdere malen op de dag.
Mijn klacht gaat over de lijn 4.
Waar ik ook opstap is deze lijn altijd te laat en word dat ook aangegeven op de app. Misschien dat hier wat aan gedaan kan worden. Ook is deze lijn ook meerdere malen op de dag te vol waardoor ik genoodzaakt ben een volgende te pakken ( wat weer 10 minuten wachten is) en deze dan ook weer te vol is. Ik vind dit ten eerste heel zonde van mijn geld omdat ik ook mijn overstap hierdoor meerdere malen mis.

Gewenste Oplossing:

Ik zal het op prijs stellen als deze lijn niet elke dag weer te laat is. En niet zo vol is. Reizen met chagrijnige andere reizigers is ook niet fijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kellysimons