Klacht: Te laat en te vol

op 20 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste M,
De stoptrein tussen Tiel en Arnhem CS zit altijd vol tussen 7:00-19:30 . Het is zelfs zo erg dat na station zetten-Andelst iedereen die de trein in komt moet staan. Ook komt de trein niet optijd aan in Arnhem CS. Hierdoor mis ik vaak mijn overstap en ben ik vaak telaat op school.

Als er een wagon extra aangekoppeld wordt en de trein optijd aankomt in Arnhem CS

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 februari 2018 om 11:42 geantwoord

Beste Jellegwn,

Oh nee! Wat balen dat de trein tussen Tiel en Arnhem zo vol zit. Weet wel dat de treinen zo zijn ingericht om mensen ook staand te vervoeren. Ik heb je melding intern doorgestuurd naar de regio zodat deze ter evaluatie meegenomen kan worden en er naar de inzet van het materieel gekeken kan worden.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jellegwn