Klacht: te laat en niet geleverde boeken

op 18 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Digitaal zijn de boeken voor mijn dochter, Havo 4 keuze vak aardrijkskunde en maatschappij wetenschappen begin juli besteld.
25 juli bevestiging dat mijn factuur is ontvangen
21 augustus een bevestiging dat de boeken onderweg zijn.
24 augustus een aantal boeken ontvangen (3 vakken)
vervolgens een weekje gewacht totdat de rest van de boeken zouden komen. Geen resultaat.
Mogelijk tot contact was zeer lastig.
dus weer een mail op 4 september waar de rest van de boeken blijven.
15 september opnieuw een poging daar wij nog niets ontvangen hadden.
Na heel veel uitpluis uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen die iets had over het niet goed doorgeven van de inhoudt door school . Dat de bestelling dus niet goed is aangekomen of niet goed ingevuld door school.

Opnieuw de bestelling gedaan om vervolgens te hopen dat het in week 3van het schooljaar van mijn dochter toch goed gaat komen.
Krijgen wij een mail met daarop dat de bestelling morgen als het goed is gaat aankomen, echter een 5tal boeken zijn niet te leveren omdat de voorraad op is.

Nu vraag is u: hoeveel gedoe wordt het nog om een bestelling van een reguliere normale school met normale vakken, al in juli aangevraagd en steeds wisselende antwoorden gedaan te krijgen.
Het leveren van boeken is toch iets wat van te voren al bekend is.

Ik merk dat ik nu echt een klacht wil indienen (iets tegen mijn aard in) daar de energie die het van ons kost om dit gedaan te krijgen en ondertussen mijn dochter die gewoonweg heel moeilijk haar huiswerk kan maken. Gelukkig is zij iemand die hier weinig stress van heeft en het de eerste weken misschien zelfs wel grappig vond om geen boeken te hebben. goed excuus. Maar nu begint het echt vervelend te worden.

Wij als ouders vinden het dit jaar echt niet kunnen. U bedrijf heeft blijkbaar de zaakjes NIET OP ORDE/

als Luka Bloemen klantnummer AM5750, hermelijnlaan 5
al haar boeken het einde van de week heeft.
Inclusief digitaal lesmateriaal waarin zij echt kan inloggen (ook dat is nog niet gelukt) pfffff

Ik zal deze klacht alleen voor bedrijf aan klikken vanwege ons adres wat in de mail staat.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 19 september 2017 om 09:25 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Schuit,

Wij vinden het erg vervelend dat wij niet alle boeken op tijd hebben kunnen leveren. Onze excuses hiervoor!

De boeken die nog niet zijn geleverd gaan wij uiterlijk 22 september naar u verzenden. Wij doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Het digitale lesmateriaal kunt u al gebruiken, via Bundle kunt u het account activeren en gebruik maken van het lesmateriaal.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Annemiek