Klacht: Te laat bus

op 18 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus 350 naar Maastricht station, maar ook die van naar Aachen Centrum is altijd ontzettend laat.
Ik had om 15.31 de bus op het Kloosterpad, te cadier en Keer moeten hebben. De bus kwam echter pas ruim 10 min later aan, waardoor ik mijn treinaansluiting ook mis.
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en het is ontzettend vervelend. Het is altijd een drukke bus waardoor er ook nog veel tijd verloren gaat aan het in en uitlaten van mensen.
Uiteindelijk zorgt dit ook nog voor ruim 10 minuten vertraging, waardoor je als je alles op telt zo’n 20 minuten later dan gepland op bestemming bent.
Ik zou graag hebben dat hier wat aan gebeurd en hier rekening mee wordt gehouden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bus voortaan op het aangegeven tijdstip komt. Mogelijk kunnen de overstap tijden of aankomst tijden worden aangepast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 september 2018 om 21:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ibis,

In jouw melding geef je aan dat lijn 350 regelmatig te laat komt. Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden je onze excuses aan voor dit ervaren ongemak.

Wij zullen je signaal kenbaar maken in de regio zodat zij hier extra op kunnen zijn. Hopelijk ga je snel verbetering merken op dit traject.

Met vriendelijke groet,

Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ibis_99