Klacht: Te laat bezorgen

op 22 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Van der Plas,

Vriendelijk bedankt voor bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben de melding doorgegeven aan ons distributiecentrum en wij gaan er vanuit dat dit probleem zo spoedig mogelijk zal worden opgelost. Wij vragen u wel de meldingen door te blijven geven via telefoonnummer 088-8248242 of via mijnmedia.nl
Op deze manier kunnen wij nagaan of de bezorging op tijd verloopt of niet. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Groet Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Aj van der plas