Klacht: TE LAAT BEZORGD DOUGLAS/DHL

op 01 december 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Hallo Robin,

Op 28 november maakte ik via klacht.nl een melding, waar ik geen reactie op gevonden heb. Is de klacht in behandeling genomen?
Klacht betrof niet nagekomen belofte van Douglas (R’dam-Beurstraverse, 25 november) resp. van DHL (telefonisch, 26 november), dat mijn aanschaf (verjaardagscadeau) tijdig op 26 november bezorgd zou worden: zou tussen 9 en 13 uur zijn; daarna liet DHL weten dat er zeker ruim voor 14.30 uur bezorgd zou worden.
Urenlang mee bezig geweest, maar uiteindelijk moest ik – te laat en zonder cadeau – vertrekken richting de jarige. Na mijn vertrek, ruim (uren) na het beloofde tijdstip van bezorging, is het pakket door DHL bij een buurtbewoner afgeleverd.

Het zou fair zijn als DHL kosteloos voor nabezorging (dit keer bij de jarige zelf) zou zorgen, al dan niet via Douglas als opdrachtgever.
Omdat op mijn klacht geen reactie kwam, zal ik vandaag alsnog het pakket aanbieden voor bezorging bij de jarige (in een ander deel van Nederland dan waar ik woon) en dat zelf betalen. Echt leuk wordt dat niet meer: het cadeau komt nu ruim na de verjaardag aan.

Wanneer zou ik dus tevreden zijn? Mijn onkosten voor het alsnog verzenden zouden in ieder geval voor rekening van Douglas/DHL moeten komen; dat lijkt mij het minste.
Bij iedereen kan iets fout gaan, daar heb ik alle begrip voor. Vervelend is dat de gevolgen daarvan uitsluitend voor mijn rekening komen: noch de Douglas-klantenservice, noch die van DHL zijn in actie gekomen om voor een tijdige oplossing te zorgen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

23 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bezorging 26-11-2016