Mijn Klacht:
We hebben al meer als een uur geleden pizza besteld en dan blijkt het als we heen bellen het nu pas de oven ingaat dit vind ik heel slecht geregeld!!!
Gewenste Oplossing:
Als ik nu mijn eten krijg of het gratis krijg
Agnes de vries. op 20 december 2019 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants
Een klant van Domino's Pizza heeft geklaagd over de lange wachttijd voor hun pizza, die meer dan een uur na bestelling nog niet was bereid. Bij navraag bleek de pizza pas net in de oven te gaan, wat de klant als slecht geregeld ervaart.
We hebben al meer als een uur geleden pizza besteld en dan blijkt het als we heen bellen het nu pas de oven ingaat dit vind ik heel slecht geregeld!!!
Als ik nu mijn eten krijg of het gratis krijg
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM