Klacht: Te laat

op 14 januari 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 141 was de bus 1 van de vink naar leiden centraal ipv 13:08 pas 13:13 bij de halte opaalstraat. Ik heb weer mn trein gemist en ben weer te laat op werk. Elke keer als de bus te laat is en ik mijn trein mis zal ik het hiwr melden. Ik moet nu via amsterdam centraal reizen ipv amsterdam zuid. Deze kosten zijn ook hoger

Als debus op tijd gaat rijden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 januari 2019 om 14:12 geantwoord

Beste,

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat lijn 141 richting Leiden centraal te laat is geweest. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^Ronald
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Everwijnlammers