Klacht: Te laat

op 14 september 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 50, gaat 2 keer in het uur.
Ik zou de bus vanaf mn huis nemen ( oude school weg Glimmen ) om 13:50
Ik sta ruim op tijd bij de halte te wachten.
Staat op het bordje nog 5 minuten, vervolgens staat er niks meer en was het al 54, wat ik erg raar vond.
Toen ik weer op het digitale bord keek stond er 27 min tot de NIEUWE bus.
Ik werd er behoorlijk geïrriteerd van, want ik sta op tijd.
Uitgaande van dat digitale bord dacht ik, nou ik loop wel naar huis wachten tot de volgende bus, aangezien er staat dat mijn bus al is ” langs geweest “Loop ik voor mn huis langs, komt die verdomde bus langs rijden.

Erg goed geregeld! Klasse dat digitale bord. + de bus die sowieso 5 minuten te laat was dan staat aangegeven op 9292OV.

Gewenste Oplossing:

Verder is lijn 50 altijd wel op tijd.
Kunnen bussen in de stad nog eens wat van leren zoals lijn 3!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RomyE