Klacht: Te laat

op 04 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 88 vanuit Venlo is WEER te laat of komen niet opdagen. Dit is niet meer normaal. Wanneer ze te laat zijn gaat het niet om 1 a 2 minuten. Elke keer ruim 15-20 minuten te laat.

Wanneer ze een fatsoendelijke dienstregeling hebben en deze ook nakomen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Nagi, Niet leuk om te lezen dat lijn 88 vanuit Venlo alweer te laat is vertrokken of zelfs helemaal niet op is komen dagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil graag met je mee kijken of ik kan ontdekken waarom de bus met vertraging heeft gereden of zelfs helemaal niet heeft gereden. Maar dan ontvang ik graag meer informatie van je om het uit te kunnen zoeken: - Hoe laat wilde je vanochtend met lijn 88 reizen? - Vanaf welke halte wilde je met lijn 88 reizen? - In welke richting wilde je met lijn 88 reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Nagi

3 maanden geleden - Beste, Ik wilde opstappen in Venlo station richting Bushalte Edisonstraat van 7:45. Er kwam rond 8:05 een andere buschauffeur om aan te geven dat deze dienstregeling was komen te vervallen. Het gaat er mij om dat dit elke week wel minimaal 1 a 2 keer gebeurd. Het is of dat ze te laat zijn en dan hebben we het over ruim 10-15 minuten of ze komen helemaal niet. Mvg, Nagihan Cakir

Arriva

Heeft op 04 mei 2017 om 11:07 geantwoord

Beste Nagi,

Bedankt voor de toelichting. Weet wel dat verkeer zich, vooral tijdens de spits, lastig laat voorspellen. Er kan dan inderdaad een lichte afwijking in de tijden zitten ten opzichte van de geplande dienstregeling. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de rit van 7:45 inderdaad is komen te vervallen. De oorzaak daarvan kan ik helaas niet ontdekken. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 88 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nagi