Klacht: Te korte treinen

op 13 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op het traject almere oostvaarders – utrecht centraal wordt in de spits minimaal 2x achter elkaar een veel te korte trein ingezet. Hierdoor kon ik niet meer in de trein die ik wilde hebben. Dit terwijl ik op almere muziekwijk, aan het begin van het traject, opstapte. Hierdoor kwam ik veel te laat op de plaats van bestemming

Ik ben tevreden als de trein lang genoeg is om uberhaupt in te stappen. Ook zou ik me graag niet als een plofkip willen voelen als ik eindelijk in een trein sta.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 14:41 geantwoord