Klacht: Te korte en te volle treinen!

op 20 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Tussen Almere en Amsterdam rijden sinds n paar weken een soort trams ipv treinen! Niet normaal zo kort! De treinen zijn overvol en dit leidt tot problemen. Om over de torenhoge kosten maar te zwijgen! Je betaalt de hoofdprijs om als vee vervoerd te worden. En de auto nemen….?! Vandaag weer 12 km file en een uur vertraging, dus nee geen optie.

Meer treinen.
Langere treinen.
Geen 1e klasse tijdens spits.
En goedkopere abonnementen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 10:59 geantwoord

Antwoord in Klacht.nl
Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Joycevantroost