Klacht: Te kort treinstel voor traject

op 02 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte ns,

Sinds de scholen zijn begonnen en de zomerperiode aan zijn einde is, is het chaos op het traject Den Helder – Nijmegen.
Lief van de NS dat ik een brief krijg toegestuurd waarin bovengemelde wordt medegedeeld en of ik rekening wil houden met extra passiegiers.
Helaas, wekt dit niet mijn medeleven op, maar ergenis. Steek het tijd en geld dat u in het maken en opsturen van zo’n brief, in extra coupes en verleningen van treinstellen. Ik betaal 99,- p.m voor mijn abonnement en moet al enige weken op de grond en trap zitten omdat de bomvol is.
NS weet dat de schoolperiode meer mensen gebruik maken van de trein en dit had makkelijk voorkomen kunnen worden.
Ik verwacht dat u mijn klacht serieus neemt en wat gaat doen aan dit traject, want ik betaal genoeg per maand om een zitplaats te krijgen. Af en toe staan vind ik geen probleem, maar dat het maar af en toe is dat ik kan zetten en mij vriendelijk wordt verzocht hier rekening mee te houden gaat mij simpelweg te ver.

Ik zie een verandering (hopelijk spoedig) tegemoet.

Een medetreinreiziger.

Dat de treinstellen worden verlengd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS