Klacht: Te kort treinstel voor traject

op 02 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte ns,

Sinds de scholen zijn begonnen en de zomerperiode aan zijn einde is, is het chaos op het traject Den Helder – Nijmegen.
Lief van de NS dat ik een brief krijg toegestuurd waarin bovengemelde wordt medegedeeld en of ik rekening wil houden met extra passiegiers.
Helaas, wekt dit niet mijn medeleven op, maar ergenis. Steek het tijd en geld dat u in het maken en opsturen van zo’n brief, in extra coupes en verleningen van treinstellen. Ik betaal 99,- p.m voor mijn abonnement en moet al enige weken op de grond en trap zitten omdat de bomvol is.
NS weet dat de schoolperiode meer mensen gebruik maken van de trein en dit had makkelijk voorkomen kunnen worden.
Ik verwacht dat u mijn klacht serieus neemt en wat gaat doen aan dit traject, want ik betaal genoeg per maand om een zitplaats te krijgen. Af en toe staan vind ik geen probleem, maar dat het maar af en toe is dat ik kan zetten en mij vriendelijk wordt verzocht hier rekening mee te houden gaat mij simpelweg te ver.

Ik zie een verandering (hopelijk spoedig) tegemoet.

Een medetreinreiziger.

Gewenste Oplossing:

Dat de treinstellen worden verlengd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 08:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dnmh1987