Klacht: Te kleine treinen

op 06 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

deze morgen (06-10-2016) reed de trein van Hoorn richting Alkmaar Beverwijk van 07:50 niet. Hierdoor stonden er veel mensen te wachten op de volgende trein van 08:20. toen die trein eenmaal aan kwam was dit een trein met MAAR 2 wagonnetjes. Hierdoor paste niet iedereen in deze trein en moesten er weer mensen wachten op de volgende trein.

Ik zou pas tevreden zijn als er wat langere treinen worden ingezet op dat traject.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:29 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door SLBlom