Klacht: te hoog gedeclareerde kosten

op 15 september 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

Dimence, heeft
Te Hoge, kosten gedeclareerd.
verkeerde codes heeft gebruikt.
verkeerde gegevens ingevult

wijzigen, aanpassen, verbeteren, terug betalen.

Reactie van de melder van de klacht alexande

2 maanden geleden - Ik dien bij deze een klacht, en een klacht in, vanwege onterechte behandeling, verkeerde codes en te hoge kosten. Er wordt binnen dimence, elkaar hand boven het hoofd gehouden. Ze houden zich stil, en klacht wordt niet serieus genomen. Mijn klacht, de NZA, heeft gezien en verteld dat ik onjuist behandeld bent geweest. De codes kloppen niet, te hoog aangeschreven, en onjuist ingevuld. Er wordt gebluft en gepokerd met mij als dupe. Metgeenvriendelijkegroet, Andre Wordt niet serieus genomen. Opnieuw klacht ingediend.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Dimence in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Dimence een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Dimence

Heeft op 27 september 2016 om 16:12 geantwoord

Beste Andre,

Wat vervelend om te horen. U kunt zich het beste wenden tot de klachtenfunctionaris van de stichting Dimence klachten@dimence.nl, 038 469 2476 of 038 469 2478. U kunt uw klacht ook neerleggen bij de onafhankelijke klachtencommissie. Op de website van de stichting Dimence vindt u meer informatie over hoe u dit kunt doen: www.dimence.nl/klachtenbehandeling.

We wensen u veel succes en hopen op een goede afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door alexande