Klacht: Te hoge opstap voor in en uit de trein

op 19 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Het valt mij op en sinds ik net moeder ben en ik regelmatig de kinderwagen bij me heb of mijn kleine diva in de draagdoek bij me heb ik moeite noch dat het me in beide situaties mij vrijwel niet meer lukt om zelfstandig te reizen omdat ik er moeilijk tot niet in of uit kan zonder hulp…nu kan je denken pak dan de auto maar helaas die bezitten wij niet! En soms is er dan ook nog de pech dat er niemand anders bij je is. Of dat de conducteur he le maal aan de andere kant is…..

Ik zal te vreden zijn wanneer het kinderwagen,fiets, alleen onderweg mama proof kan reizen en niet afhankelijk ben van een toevallige voorbij ganger

Reactie van de melder van de klacht Bina92

2 maanden geleden - Kan ik en waar kan die lezen@robin