Klacht: Te hoge kosten na te laat opzeggen

op 19 oktober 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Na 12 maanden lid te zijn geweest van Parship besloot ik mijn abonnement op te zeggen. In de aanmeldingsmail die ik een jaar geleden gekregen heb, staat dat dit 4 weken voor het einde van het abonnement moet. Helaas was ik hier te laat mee, dat was mijn eigen fout. Het blijkt nu echter dat mijn abonnement automatisch verlengd wordt met een maand en dat ik hier €79,90 voor moet betalen. Ik vind dit bedrag echt schandalig hoog voor 1 extra maand. Het staat totaal niet in verhouding tot de kosten van het jaarabonnement die zo\’n €300,- (ook een hoop geld) bedragen. Ik vind het niet getuigen van een goede service dat het bedrag zo hoog is + dat ze geen moeite nemen om anders op tijd een herinneringsmail te sturen. Zo gaat Parship dus met de vaste klanten om. Alleen daarom zou ik deze datingsite niet aanbevelen aan anderen. (Naast de andere kritiekpunten die ik heb)

Als zij de kosten van de extra maand lidmaatschap met 50% verlagen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 20 oktober 2016 om 13:35 geantwoord

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw kritiek.
De prijs van de verlenging wordt tijdens het bestelproces meerdere keren aangegeven. Tevens wordt deze vermeld in de e-mail met de bevestiging van de bestelling, waarin ook wordt aangegeven hoe u tijdig op kunt zeggen.

Wij kunnen niet afzien van de verlenging.
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
PARSHIP Webcare

Heeft op 20 oktober 2016 om 19:50 geantwoord

Ik vind niet dat je van mensen kunt verwachten dat ze deze voorwaarden een jaar lang onthouden. Maar blijkbaar denken jullie daar anders over...erg jammer

Alle klachten die gemeld zijn door Cvdvis85