Klacht: te hoge factuur

op 12 juli 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In tegenstelling tot mijn gebruikelijke maandrekeningen van KPN, waarbij ik altijd binnen de gsm-bundel ben gebleven, hebt u mij over de maand mei 2016 voor telefoongebruik extra belast voor 709:44 minuten, minus het bundelverbruik van 400 minuten.

Dit werd kennelijk veroorzaakt door een kort telefoongesprek op 18 mei 2016 dat 414:14 minuten zou hebben geduurd. Omdat hier kennelijk iets is fout gegaan, heb ik het door u automatisch afgeschreven bedrag ad 117.10 op 5 juli 2016 gestorneerd.

Gewenste Oplossing:

Alvorens het door mij aan u verschuldigde bedrag ad 117.10 -/- 92.93 = 24.17 euro bij te schrijven op uw rekeningnr. NL 83!NGB 0000325513 van KPN Nederland, verzoek ik u mij een gecorrigeerde factuur te doen toekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.A.M. Brantjes