Klacht: Te hoge beslagen

op 06 september 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Syncasso houdt zich niet aan de regels.Vanwege mijn inkomen is er al berekend dat er mag maar 50 euro beslag gelegd worden. Deze werd al gedaan door L.A.V.G. Ondanks ingevulde formulieren met bewijzen van heel de financiele situatie loonstroken toeslagen bewijzen van anderen beslagleggers bewijzen van schuldhulpverlening bewijzen van voedselbank heel de financiele situatie hebben ze nog steeds het beslag vrije voet niet aangepast van DUO zakEN.informatie is talloze keren opgestuurd ,gemaild ,gescand ,gepost en ook aangetekend verstuurd.Resultaten beslag op loon maar zoveel dat ik vaste lasten niet kan betalen. En ze hebben schulden gemaakt op me vaste lasten. Tot nu toe is er nog geen geld teruggestort. Ze zeiden dat ze niks meer aan hebben gedaan omdat de zaak sinds 23 juli stil gelegd vanwege dat DUO aangeschreven door schulhulpverlening.Maar net ervoor hadden ze nog een beslag gelegd dat niet plaats had moeten nemen.Er zal juridische stappen ondernomen worden.

Er zal een aanpassing van beslag vrije voet en geld retourneren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Lailalaila