Klacht: te hoge afrekening maandelijks

op 10 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een twee jarig abonnement bij Tele2. Sinds januari 2012 is het tweede jaar ingegaan. Volgens het contract mag Tele2 maandelijks maar 17,50 euro afschrijven als ik binnen de bundel blijf. Vanaf februari 2012 schrijft Tele2 automatisch elke maand een bedrag af van 27,50. Op mijn brief van 20 april hierover is tot nu toe niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Tele2 moet mijn brief van 20 april in behandeling nemen en van zich laten horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 juli 2012 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over de facturatie. Via Rekening Online kunnen klanten hun facturen inzien. Bij vragen of problemen over de facturen kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we uitleg geven over de facturatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wthijs