Klacht: te hoge afrekening maandelijks

op 14 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een twee jarig abonnement bij Tele2. Sinds januari 2012 is het tweede jaar ingegaan. Volgens het contract mag Tele2 maandelijks maar 17,50 euro afschrijven als ik binnen de bundel blijf. Vanaf februari 2012 schrijft Tele2 automatisch elke maand een bedrag af van 27,50. Op mijn brief van 20 april hierover is tot nu toe niet gereageerd.
Tele2 moet mijn brief van 20 april in behandeling nemen en van zich laten horen.

De reactie die ik heb ontvangen (met de mededeling dat de klacht is opgelost):

Jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over de facturatie. Via Rekening Online kunnen klanten hun facturen inzien. Bij vragen of problemen over de facturen kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we uitleg geven over de facturatie.

Zeg nou zelf: is dit een oplossing??

schriftelijk reageren op mijn brief en niet doorverwijzen naar de website waar ik weeer van vooraf aan kan beginnen. Bovendien zegt Tele2 zelf dat je ook een brief kan schrijven als er vragen zijn over de afrekening.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 14:36 geantwoord

Naar aanleiding van de brief is het in mei niet gelukt om de klant telefonisch te bereiken. Voor vragen over de facturen adviseren wij daarom om zelf contact op te nemen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we uitleg geven over de facturatie.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wthijs