Klacht: te hard rijden door chauffeuse

op 07 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 7918 omstreeks 16.15 stapte ik in lijn 1 richting Leiderdorp ziekenhuis in bus nummer 4846 op de halte steenstraat te leiden. Nadat, de bus ruim 6 minuten te laat aankwam begroete ik de chauffeuse en vroeg of ze even wilde wachten met rijden totdat,ik zat omdat, ik moeilijk te been ben en tegen de 70 jaar aanloop. Helaas kon er geen gedag af en nadat, de deuren dicht was reed de chauffeuse gelijk hard weg.
Gelukkig kon ik me opvangen tegen een paal in de bus.
Tijdens de rit viel het mij op dat de chauffeuse tegen niemand gedag kon zeggen die instapten en was alleen maar druk aan het bellen met een oortje in haar oor.
Toen we moesten wachten voor een brug die open was gegaan en daardoor nog meer te laat reed ging deze mevrouw nog harder rijden om gewoon misselijk van te worden.
Ik moest eigenlijk bij de halte ziekenhuis eruit omdat, ik daar een afspraak had om17.00 maar ben omdat, Ik gewoon misselijk werd van deze chauffeuse ben ik er eerder uit gegaan en gewacht op de volgende bus.
Helaas kwam ik hierdoor te laat bij mijn afspraak in het ziekenhuis maar werd gelukkig nog wel geholpen.

Gewenste Oplossing:

Ik klaag niet snel en mensen zullen hun reden hebben om zo te doen alleen hier werd ik niet goed van en zou graag willen dat deze mevrouw hiervoor op het matje wordt geroepen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 september 2018 om 21:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan van Doorn,

In je klacht geef je aan dat de chauffeur niet vriendelijk was en bovendien ook erg hard reed waardoor de rit allesbehalve prettig en comfortabel was. Dat is erg vervelend! We hebben dit gemeld zodat dit besproken kan worden. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door jan168