Klacht: te goedbonnen

op 09 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wij zijn vorig jaar naar Berlijn geweest, En hebben hier 18 uur over gedaan,
Nu kregen we als vergoeding bonnen ter waarde van 50 euro, Netjes
Gisteren sta ik hier op het perron in Enschede, kon ze niet inleveren omdat de bonnen voor internationaal waren, Dus niet goed gelezen, Maar wel balen.
Net heen en veer gechat met een medewerker nu blijkt dat ik eerst een reis moet boeken bonnen opsturen en dan krijg ik mijn geld terug of ik kan ze bij een service balie voor internationaal in leveren, Maar ik woon in Enschede en dat betekend dat ik eerst bij het dichtsbijzijde in Utrecht terecht kan, Jammer van de vergoeding dit,Maar vindt dit wel een beetje triest, En zonde van de bonnen, want die worden nu niet gebruikt

Bonnen ook voor binnen Nederland maken, Zodat ze in ieder geval gebruikt worden,
Aangezien ik niet zo heel vaak met de trein reis, Dacht ik dus gisteren dagje Deventer van de bonnen,Maar dit koste me iets over de 23 euro waar ik dus niet op had gerekend,ook mijn fout van het lezen staat natuurlijk internationaal op, Maar ik dacht NS is NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Deiana