Klacht: Te dure kaartjes

op 21 april 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaartjes besteld voor concert van Marillion dat op 6 december plaatsvind in Utrecht.
Betaal echter 58 euro te veel. Het is mij ook volstrekt niet duidelijk dat het om doorverkoop kaarten gaat. Hier kwam ik na telefonisch onderhoud achter.
Duidelijke vermelding zou fijn zijn voor de toekomst. Daarbij worden de kaartjes pas in november verstuurd, maar die melding krijg je pas te zien NA de betaling. In feite is het een reservering die op dit moment gemaakt is, er is nog geen product geleverd. Na het lezen van recensies ben ik erg huiverig geworden voor Online ticketshop.

Gewenste Oplossing:

Graag het teveel betaalde bedrag van € 58,00 retour en directe mail met de E-tickets of anders annulering op basis van de slechte recensies die Onlineticketshop krijgt en het hele bedrag a.u.b. terug storten en dat binnen 48 uur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Onlineticketshop

8 maanden geleden - Beste Gert Jan Onze excuses voor onze late reactie. wij hebben u op 21 april gesproken en uitgelegd hoe wij werken en dat wij de order niet kunnen annuleren. Wij hebben op elke pagina geschreven dat wij een doorverkoop van kaarten zijn. Tevens staat dit in de algemene voorwaarden die u heeft gelezen en geaccepteerd. Wij betreuren dat u niet van onze werkwijze op de hoogte was op het moment dat u de kaarten kocht, maar wij kunnen niet overgaan tot het annuleren van uw order. Met vriendelijke groet, Marjolein de Vries

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 05 juli 2016 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gertje0311