Klacht: te belachelijk voor woorden

op 11 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben al 7 jaar klant van die akelige teke 2 ik heb 3 mobiele abonementen tv internet etc betaal ongeveer 160 euro pmnd nooit geen achterstend of dergelijk ik krijg zelfs nog 52 euro van hun terug ben daar nu al 7 mnd mee bezig word elke keer naar financiën gestuurd nu hebben ze zelfs een van mijn mobiele abonnementen afgesloten en de rest staat nog open zeggen hun .Ik betaal altijd netjes op tijd maar hun maken er een ter ING bende van ben er nu klaar mee heb net weer gebeld voor de 80ste keer geen excuus of wat maar beter betaalt u anders word u afgesloten wtf ze zouden mij al 69x terug bellen of mailen maar niks had ook al klachten formulier ingevuld en zouden ook contact opnemen ook niks heb ze nou gezegd uiterlijk vrijdag bellen jullie mij zo niet sleep ik dat akelige bedrijf voor de rechter en laat ik alles ontbinden te schandalig voor woorden hoe hun om gaan met trouwe vaste klanten bah bah en nog eens bah

Tevreden nou ze mogen heel wat goed maken maar tevreden dikke ben het nu schikt zat help ze grrr aan klanten blijf netjes bij hun betaal keurig maar moet hun elke maand een paar keer bellen en praktisch smeken om mijn rekening dus tevreden Neeeee ben er klaar mee

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door haat gele 2