Klacht: Taxi niet op komen dagen

op 30 september 2018 over Taxicentrale Schiphol in de categorie Taxibedrijven

Ik heb een Taxi besteld via hun Website Taxicentrale Schiphol BV. Resrv nr 2687815. Ik verbleef in Fletscher hotel in Spaarnwoude. Om 9 uur zou ik opgehaald worden. Ik stond klaar om 8:45 met mijn telefoon in mijn hand. 9:15 ben ik gaan bellen met het kantoor en daar door een bandje te woord gestaan. Ik kreeg te horen dat ik het noodnummer moest bellen. Ik dat nummer bellen, u heeft zoveel wachtende voor u en toen een mededeling dat er een storing is met hun centrale en dat ik via hun Website de rit kon cancelen. Dit heb ik tot 6 x opnieuw geprobeerd. Helaas zonder succes. Ook het hotel gevraagd met het zelfde resultaat. Om 9:45 een andere taxicentrale gebeld van van der Valk. Deze kwam direct en zo was ik toch nog op tijd op Schiphol. Daar aangekomen ben ik naar het kantoor gegaan van de Taxi Schiphol. Voor de duidelijkheid, dit was niet de het bedrijf die ik besteld had. Deze waren zo vriendelijk om nogmaals de centrale van mijn mail te bellen. Daar kwam zowaar een persoon aan de lijn net de medeling dat er een storing was met hun centrale. Ze hadden hem nu doorgeschakeld naar een mobiele telefoon. Hij kon me niet uitleggen wat het probleem was. Wel adviseerde hij mij mijn rekening te bewaren en op te sturen naar hun bedrijf. Dat heb ik gedaan, zij reageerde met een mail dat de taxichauffeur het hotel niet kon vinden en dat hij mij gebeld heeft op twee verschillende tijden. Ik nam niet op en dus hebben hun de chauffeur betaald en ik was in gebreken gebleven daar ik de telefoon niet opnam. Er zijn nog twee mails wisselingen geweest maar zij wijgeren om met een oplossing te komen. Ik heb mijn vlucht gehaald maar heb wel extra kosten gemaakt. Het lijkt mij eerlijk als zij met een excuus waren gekomen en het verschil hadden vergoed.

Ik ben tevreden als zij toegeven dat er die ochtend diverse dingen fout zijn gegaan en dat dit vervelend is voor beide partijen. Ook het verschil zouden ze aan klinie clowns over kunnen maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Joster56