Klacht: Tas gestolen door conducteur

Lievebreda op 21 mei 2013 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 mei 2013 heb ik mijn tas laten staan in de tram lijn 1.
De vrouw die mijn tas gevonden heeft, heeft netjes contact met mij opgenomen en zei dat ze hem aan de conducteur had gegeven.
Die conducteur heeft op haar beurt weer naar mij gebeld en gemeld dat zij mijn tas had gevonden. Omdat ze niet tot het einde werkte heeft ze mijn tas afgegeven aan een andere conducteur gegeven, die zou hem naar de gevonden voorwerpen brengen. Nu is mijn tas (3 weken later)nog steeds spoorloos! Aangezien mijn auto sleutels in die tas zitten en ik geen reserve sleutel heb. Wil ik mijn tas en sleutels maar al te graag terug hebben!!!! Nu heb ik al meerdere malen (dagelijks) contact gehad met de klantenservice maar daar kunnen ze me zogenaamd ook niet meer verder helpen. Zoveel mensen werken er niet in eem tram, ze kunnen makkelijk het rooster controleren en contact opnemen met de conducteurs die die dienst gewerkt hebben.

Gewenste Oplossing:

Dat ze erachteraan gaan dmv het rooster te controleren en contact opnemen met de conducteurs die die dag gewerkt hebben.
Mochten ze hem niet meer terug kunnen vinden, dan vind ik het niet meer dan normaal dat de kosten die het vervangen van mijn slot en de kosten van mij tas, deels of in zijn geheel vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door