Klacht: Tas

op 18 oktober 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Onlangs een tas besteld bij de mango, die binnen 3 á 4 dagen binnen zou komen. Dik een week later nog geen tas ontvangen, dus maar eens contact opgenomen. Mij werd verteld ‘dat de tas toch echt bij mij geleverd was en dat er ook een handtekening was gezet’, terwijl ik niks ontvangen heb tot op heden en ook niks getekend. Daarbij hebben we het afleverbewijs opgevraagd en zou een peuter van 3 die ‘handtekening’ nog hebben kunnen zetten, want het was een krabbeltje van niks. Ook werd ik telkens over en weer gestuurd, van de mango klantenservice naar de dpd klantenservice en terug. We zijn nu inmiddels bijna 2 maanden verder en ik heb nog steeds geen tas gezien. Elke week wel contact opgenomen met hoe het nou eigenlijk zit, en krijg telkens als antwoord ‘wij zijn het momenteel aan het proberen te regelen met de dpd, dit is nou eenmaal onze procedure’. Wat heb ik hieraan? Ik wacht al 2 maanden op een tas (die al betaald is) en heb tot op heden niks ontvangen en er wordt gedaan alsof het mijn probleem is en er wordt gevraagd ‘om nog even geduld’, maar dat geduld is inmiddels ver op.

Ik ben tevreden wanneer ik eindelijk mijn tas ontvangen heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Svanwezel