Klacht: Tartaar Deensdag bedorven

op 04 augustus 2016 over Deen in de categorie Supermarkten

Vandaag terug gegaan met 4 pakken tartaar van de Deensdag van afgelopen Deensdag. Toen ik het vlees klaar had en het wilde eten, rook het zurig. Ik heb 1 hapje gehad, mijn dochter een halve tartaar. Mijn man, die niet kritisch is, zei gelijk dit is niet goed! Dus heeft het niet gegeten.
Ik,kreeg wel mijn geld terug. De dame van Deen Bovenkarspel vertelde dat ik de tweede klant was die met de tartaar terug kwam met de datum 08-08-2016 daarop. Ik vind het vreemd, eerst de Boomstammetjes waar samonella in zit, en nu dit vlees wat bedorven is..
Mijn grootste angst is nu dat mijn dochter of ik ziek worden terwijl wij a.s. Zaterdag op vakantie gaan.

Dit zou niet meer mogen gebeuren! Hoor met regelmaat over bedorven vlees van Deen!

Wat te doen bij lichamelijk ziek worden hierdoor?

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:53 geantwoord

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw betrokkenheid wordt zeer op prijs gesteld.
Wat vervelend om te horen dat de tartaar niet aan u verwachtingen voldeed . Wij hebben uw reactie overgenomen in ons eigen klanten reactie systeem en doorgestuurd naar onze verantwoordelijke kwaliteitsmedewerker van onze slagerij . Zo gauw wij een antwoord hebben nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Groet, Team Deen Online, Brigitte

Alle klachten die gemeld zijn door R.J.M.( mevr.) Van der Horst