Klacht: Tariefverhoging per maand van bijna 5%

op 26 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben al heel lang een trouwe klant van Ziggo. Ik vind dat ik best wel veel betaal voor een zeer kaal basis tv pakket en \\\”supersnel\\\” internet. Het internet van Ziggo haalt bij mij bij lange na niet de beloofde snelheid maar ok, dat gebeurt bij andere providers ook. Wat me echter nu volledig in het verkeerde keelgat schiet is de belachelijke tariefverhoging van €2,55 per maand met als vage redenen onderhoud e.d. Dit is een tariefsverhoging van bijna 5%, ongehoord!! Als er nu daadwerkelijk een aanzienlijke verbetering in de internetsnelheid plaatsvindt en het basis tv pakket eens wat uitgebreider wordt ben ik best bereid om meer te betalen maar niet om deze redenen en niet met zulke bedragen.

En deze tariefsverhoging geld voor heel Ziggo klanten, reken maar uit wat Ziggo dit gaat opleveren ………………….

Compensatie voor deze \\\"belachelijk\\\" hoge tariefsverhoging.

En nee, ik hoef niet weer een monteur voor het internet want die zijn al 5x keer langs geweest en hebben geen adequate oplossing voor het probleem

Update na een week; nog geen enkele reactie van Ziggo op mijn klacht hier geplaatst of op mijn klacht rechtstreeks bij Ziggo geplaatst - ze vinden dit soort klachten blijkbaar niet belangrijk!

Update na 2 weken: nog steeds geen enkele reactie. Conclusie: waardeloos bedrijf dat alleen oog heeft voor eigen financieel gewin en niet voor trouwe klanten

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door phvreeling